Branchespecifik løsning
Kontroller de komplekse processer på lageret
Axacon Advanced er løsningen, når den interne logistik er kompleks på mere end ét område. Typisk fordi I har særlige branchespecifikke behov.
Branchespecifik løsning
Til komplekse processer
Med integration til flere systemer
Vital Petfood Group udbygger løbende WMS-løsningen: ”Ude på lageret ved jeg, at de ser frem til flere nye funktioner i opgraderingen, der kan forbedre vores arbejde”.
- Jacob Damgaard, Business Development Manager
Sikrer en korrekt registrering af varen og en dokumenteret sporbarhed.
Understøtter den ekstra kontrolindstans, der er behov for ved returmodtagelse.
Sikrer den optimale placering af varen efter avanceret ABC-kategorisering.
Understøtter, når der er behov for at køre en bestemt vare direkte til pluk.
Sikrer løbende genopfyldning af plukpladser ud fra behov og min./max.-værdier.
Sikrer effektivt ordrepluk med mulighed for jobsplit, batch- og sampluk.
Giver dig til enhver tid det fulde overblik over lagerbeholdningen.
Sikrer løbende optælling og kontrol af status på beholdninger i den daglige lagerdrift.
Der tilbydes en standard integration med en fast defineret snitflade (til ERP, TMS, m.fl.), baseret på webservices eller XML-fil integration.
Giver en live-opdatering af beholdninger og reservationer på tværs af lageret, som sikrer, at man aldrig går forgæves.
Fuld sporbarhed på beholdninger herunder udløbsdato, batch og serie-nummer og variantkoder.
Komplet historik på alle opgaver udført, plukrunder, ordrehåndteringer, varebevægelser, medarbejderhistorik m.m.
Giver fuldt overblik over alle ordretyper (indkøb, salg, retur, produktion, m.fl.) ift. leveringstidspunkter og forsendelsestyper med mere.
Kan prioritere jobs og opgaver ift. hvilke medarbejdertyper, der må lave hvilke jobs.
Opsætning af plukslange, opbevaringsattributter, flydende lokationer m.m, der skal sikre et effektivt vareflow igennem din lagerhal.
Sikrer en korrekt levering til pak med fuld automatisering af forsendelsen.
Giver dig nøgletal for lageret og indsigt i hele processen, så du kan træffe beslutninger på et kvalificeret grundlag.
Mulighed for at få sat inspektion op på udvalgte plukjobs, ud fra medarbejdere, ordretype med mere.
Mulighed for at konsolidere paller, ordrer og forsendelser - internt på lageret.
Registrerer alle kundeaftaler samt serviceydelser - og beregner automatisk et afregningsgrundlag i forhold til kunden.
Opsæt dine produktioner, recepter eller lignende og få en korrekt styring af dine råvarer og handelsvarer.
Mange lagre har fællestræk, men ingen lagre er helt ens. Axacon WMS kan designes og konfigureres, så det passer præcis til din virksomheds specifikke behov.
Lad mig vise jer, hvordan Axacon WMS kan effektivisere en lang række arbejdsprocesser hos jer.
Mit navn er Ulrik.
Jeg er direktør og ejer af Axacon.
Du kan kontakte mig på:
Tlf. +45 2282 7671
Mail: up@axacon.dk