Kunden i Centrum

Hos Axacon er kunden i centrum.

Derfor tænker vi konstant på, hvordan livet kan gøres lettere for Axacons kunder.

Herunder ser du nogle eksempler på, hvordan vi støtter op om vore kunders forretning.

Først når kunden er tilfreds, er vi tilfredse.

Ny kunde?

Er du ny kunde, der måske ikke før har arbejdet med WMS, skal det være let at komme i gang. Vi har derfor lavet en Axacon WMS basisløsning, der er let og hurtig at starte op med.

I Axacon WMS basis er standard integration til Consignor en del af pakken - så kan du let håndtere forsendelser og labels, såfremt du ønsker at udnytte denne mulighed.

Læs mere om Axacon WMS basis her

Som ny kunde behøver du ikke at bekymre dig om indkøb og drift af servere, som dit WMS system kan køre på - det kan Axacon håndtere for dig. Vi tilbyder en Cloud løsning, så ligger dit WMS system i skyen - det bliver ikke lettere.

Læs mere om Axacon Cloud her

Har du I dag et ERP system - det kunne være Navision, Axapta eller andre, så integreres disse let til Axacon WMS, der har en velbeskrevet integrationssnitflade, som din ERP partner let vil kunne relatere til. Såfremt du ikke har en fast ERP partner, kan Axacon henvise til gode integrationspartnere.

Også omkring indkøb af skannere og etablering af trådløse netværk kan Axacon være dig behjælpelig.

Læs mere om funktioner i Axacon WMS, integrationer og skannere her

Vil du vide mere - så kontakt os pr. telefon eller mail, eller tilmeld dig vores nyhedsbrev her.

Kontakt Axacon eller tilmeld nyhedsbrev

Eksisterende kunde?

Som eksisterende kunde hos Axacon er vores fokus på kontinuerligt at understøtte din forretning og din indtjening. Det handler om effektivitet på lageret - uanset hvordan din forretning udvikler sig.

Vi ved, at udviklingen går stærkt. Derfor arbejder vi agilt og sætter høje servicemål for os selv. Du vil således indenfor få dage få estimeret dine opgaver, og vi kan normalt implementere nye facetter i dit system på få uger.

Læs mere om effektivitet og særlige funktioner her

Højt serviceniveau er et nøgleord hos Axacon. For at gøre kontaken med os så behagelig som mulig, sørger vi for, at du har 2 faste konsulenter hos os, som kender din forretning, og som du kan sparre med om nye løsninger og tanker omkring optimering af din forretning. At konsulenterne kender din forretning gør os til bedre sparringspartnere og øger effektiviteten i dialogen, så vi sammen hurtigt finder de rigtige løsninger.

Kontakt din konsulent - tlf. nr findes her

Vi er her, når du har brug for os. Derfor er der også mulighed for at tegne 24/7 service hos Axacon.

Kontakt os for en aftale om service udenfor normal arbejdstid